Την Πέμπτη 20/03/2025 οι μαθητές/τριες θα αποχωρήσουν από το σχολείο στις 12.00μμ. Οι τάξεις Α και Β θα παρακολουθήσουν μετά την 3η ώρα ημερίδα για τα ΣΜΝ. Η Γ Τάξη θα παρακολυθήσει ημερίδα για τις ΣΑΕΚ.

Kατηγορίες
- COVID (2)
- Erasmus+ (7)
- Ανακοινώσεις (111)
- Αξιολόγηση (1)
- Αξιολόγηση Σχολικό Έτος 2024-2025 (1)
- Γονείς (33)
- Διδακτικό προσωπικό (1)
- Δράστηριότητες (24)
- Δρομολόγια Αστικών – Λεωφορείων (1)
- ΕΚΔΡΟΜΕΣ (8)
- Εξετάσεις (2)
- ΕΟΡΤΕΣ (4)
- ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΕΙΣ -ΔΡΑΣΕΙΣ (9)
- Μαθητές (129)
- Πανελλαδικές (141)
- Σχολική εφημερίδα (12)
- Το σχολείο μας (60)
- Ψηφιακό Φροντιστήριο (18)
- ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ (3)
- Ωράριο λειτουργίας (1)
- Ωρολόγιο πρόγραμμα (73)

Απουσίες – Φοίτηση


