Την Πέμπτη 20/03/2025 οι μαθητές/τριες θα αποχωρήσουν από το σχολείο στις 12.00μμ. Οι τάξεις Α και Β θα παρακολουθήσουν μετά την 3η ώρα ημερίδα για τα ΣΜΝ. Η Γ Τάξη θα παρακολυθήσει ημερίδα για τις ΣΑΕΚ.