Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες
Σας ενημερώνουμε ότι ο Αγιασμός της σχολικής μας μονάδας θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 11/09/2025 και ώρα 08.10. Μετά τον αγιασμό , θα οδηγηθούν στα τμήματα , θα πάρουν πρόγραμμα και θα αποχωρήσουν στις 09.30πμ.
Τα παιδιά θα προσέλθουν και θα αποχωρήσουν με τα αστικά/υπεραστικά λεωφορεία . Δρομολόγια μπορείτε να βρείτε στο σύνδεσμο στην ιστοσελίδα μας εδώ: https://lyk-axou-new.pel.sch.gr/2024/09/%ce%b4%cf%81%ce%bf%ce%bc%ce%bf%ce%bb%cf%8c%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%ce%ba%cf%84%ce%b5%ce%bb-%ce%ba%cf%84%ce%b5%ce%b1%ce%bb-%cf%84%cf%81%ce%ad%cf%87%ce%bf%ce%bd%cf%84%ce%bf%cf%82-%cf%83%cf%87%ce%bf%ce%bb/
Σας εφιστούμε την προσοχή αναφορικά με την προσέλευση των μαθητών/τριων με ιδία μέσα (μηχανάκια). Εκτός από το ότι εγκυμονεί κινδύνους η μετακίνηση με τέτοια μέσα σε σχέση με τα μέσα μαζικής μεταφοράς , δίνει και την δυνατότητα σε κάποια παιδιά να φεύγουν κατά το δοκούν από την σχολική μονάδα. Επειδή το σχολείο ακολουθεί πολύ αυστηρή πολιτική αναφορικά με την προσέλευση/αποχώρηση παρακαλούμε πολύ να μας βοηθήσετε στο κομμάτι αυτό και να επιτρέπετε στα παιδιά σας να προσέρχονται/αποχωρούν μόνο με τα μέσα μαζικής μεταφοράς (αστικά/λεωφορεία). Σε περίπτωση που παρατηρηθεί μαθητής/τρια να αποχωρεί ΧΩΡΙΣ ΑΔΕΙΑ κατά την διάρκεια της ημέρας, το σχολείο θα ενημερώσει άμεσα τους γονείς/κηδεμόνες και ο μαθητής/τρια θα ελεγχθεί πειθαρχικά από τον Διευθυντή και τον Σύλλογο Διδασκόντων.
Αύριο Τετάρτη η σχολική μας μονάδα θα παραμείνει ανοικτή , ώστε να προσέλθετε να πάρετε τα βιβλία σας από τις 10.00πμ και έπειτα.
Καλή σχολική χρονιά να έχουμε με υγεία.
Με εκτίμηση



