21 Νοέ 2021 ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 19 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2021 ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΓΕΛ ΑΞΟΥ ΣΤΟΛΙΣΑΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΔΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ