Με αφορμή την 6η Μαρτίου- Πανελλήνια Σχολική Ημέρα κατά της Βίας στο σχολείο,  στο πλαίσιο του πιλοτικού προγράμματος με τίτλο ” Παρατηρητηριο Πρόληψης και Διαχείρισης Κρίσεων”, το σχολείο μας αποστέλλει ανάλογο εκπαιδευτικό υλικό από δημιουργίες των μαθητών και μαθητριών του τμήματος Β1. Το υλικό θα παρουσιαστεί σε διαδικτυακή εκδήλωση που προγραμματιζεται στο πλαίσιο της δράσης ” Live without bullying “. Ευχαριστούμε και συγχαίρουμε θερμά τους μαθητές μας για τις δημιουργίες τους.