ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 18/03/2022 ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΙΗΚΕ Ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ 2022
ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ 4 ΜΑΘΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ ΤΗΣ Β ΛΥΚΕΙΟΥ :
ΚΙΟΣΓΙΑ ΕΛΙΖΑ
ΜΕΘΑΣΑΝΙ ΙΡΙΝΤΑ
ΜΑΡΟΥΚΑΣ ΡΑΦΑΗΛ
ΝΕΟΚΟΣΜΙΔΟΥ ΑΝΤΩΝΙΑ
ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ /ΤΡΙΕΣ ΜΑΣ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ .
Η ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ
ΑΝΝΑ ΜΟΥΣΙΟΥ
Ο ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
ΠΕΤΡΟΣ ΑΛΕΥΡΑΣ ΠΕ 04.01



