ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 18/03/2022  ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΙΗΚΕ  Ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ 2022

ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ   ΜΑΣ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ  4 ΜΑΘΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ ΤΗΣ Β ΛΥΚΕΙΟΥ :

ΚΙΟΣΓΙΑ ΕΛΙΖΑ

ΜΕΘΑΣΑΝΙ ΙΡΙΝΤΑ

ΜΑΡΟΥΚΑΣ ΡΑΦΑΗΛ

ΝΕΟΚΟΣΜΙΔΟΥ ΑΝΤΩΝΙΑ

ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ /ΤΡΙΕΣ ΜΑΣ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ .

Η ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ

ΑΝΝΑ ΜΟΥΣΙΟΥ

Ο ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ

ΠΕΤΡΟΣ ΑΛΕΥΡΑΣ  ΠΕ 04.01